Daca sunteti interesati de aspectul vostru exterior cu siguranta ca incercati sa mancati sanatos, portii mai mici si fara prea mult zahar. De asemenea incercati sa faceti sport si sa fiti cat mai activi. Si eu incerc sa urmez aceleasi principii, dar cateodata life gets in the way:) Cele 30 de minute de miscare sunt necesare in fiecare zi, acest lucru il subliniaza toate dietele oricat de drastice ar fie ele. Fara miscare nu vom reusi ceea ce ne propunem deoarece avem nevoie de un tonus bun si de energie. Mersul pe jos 20 de minute ne ajuta sa scapam de 100 de calorii. De asemenea a face curatenie in casa ne ajuta sa scapam de asemenea de 100 de calorii. Plantati o gradina sau cultivati plante pe balcon, aceste activitati ne ajuta sa ardem calorii la fel de bine cum ne ajuta mersul la sala.

Cateva moduri de a pierde in greutate fara a urma o dieta stricta (un fel de lifestyle change) sunt urmatoarele:

1. Mancati incet si savurati mancarea. Exista unii oameni care mananca foarte incet in general. Acestia sunt cei norocosi. Noi restul trebuie sa ne obisnui sa mestecam mai mult, pentru a savura mancarea si a manca macar douzeci de minute la fiecare masa importanta a zilei. Va sugerez sa folositi un cronometru de bucatarie care sa il fixati la douazeci de minute si sa incercati sa va incadrati in aceste douazeci de minute alocate, fara a termina mai devreme. Daca mancam si savuram in acelasi timp mancarea organismul elibereaza hormoni care ne ajuta sa ne simtim plini, fara a manca prea mult.

2. Mancati mai multe legume. Serviti la fiecare masa importanta trei feluri in loc de un fel de legume. Servitile prajite pe gril sau fierte la abur, fara a le inneca in sos. Eventual folositi zeama de lamaie si putin ulei de masline. Deoarece legumele si fructele contin multa apa si fibre, va veti simti satui desi ati consumat mult mai putine calorii decat daca ati fi servit carne sau paste.

Ciorba a la grec

3. Mancati supa/ciorba macar o data pe zi. Supa/ciorba fara faina sau prajeli este ideala pentru a pierde in greutate. Are calorii putine, multe legume care ne fac sa ne simtim satui si sunt delicioase. Mancati supa minestrone, supa de pui sau de tofu, ciorba de fasole sau bors de peste.

4.Mancati produse facute cu faina integrala. Fie paine sau chiar deserturi, incercati sa folositi faina integrala cand le preparati. De asemenea taratele sunt excelente ca si orezul integral. Produsele vor avea un gust mult diferit de cele facute cu faina alba si vor fi mult mai sanatoase. De asemenea va vor ajuta sa va micsorati colesteroul, pe langa faptul ca va vor face sa va simtiti satui cu mai putine calorii.

5. Tineti pe aproape o rochie sau o pereche de pantaloni in care nu mai incapeti. Privitii in fiecare zi si ganditi-va ca asta e ceea ce doriti-sa va fie din nou buni. E important sa fim motivati. Sau ganditi-va la nunta la care trebuie sa participati in curand si motivati-va in acest fel.

6.Nu mai mancati slanina si bacon. Deloc. Stiu ca e greu, dar nu e imposibil Daca faceti paste nu prajiti bacon pentru sosul cu smantana, folositi sunca de curcan sau pui. De asemenea pe sandwichuri nu mai folositi bucatele de bacon. Folositi mai bine felii de rosii sau castraveti, gogosari sau salata. Va veti simti la fel de plini si veti fi mancat cu cel putin 200 de calorii mai putin.

7.Comandati pizza vegetariana si cu crusta subtire. Taiati carnea de pe lista de toppinguri si adaugati vegetale. In acest mod veti manca cel putin cu 100 de calorii mai putin la o masa. De asemenea comandati o crusta subtire si nu folositi prea multa branza.

8. Nu mai folositi zahar. Substituiti cat de mult puteti bauturile carbogazoase cu apa sau apa minerala, iar in loc de Cola sau Pepsi luati Pepsi Light sau Coca Cola 0. Va face foarte mult pentru silueta voastra. Pentru ca fiecare jumatate de Cola sau Pepsi are 10 lingurite de zahar de care nu avem nevoie.

9. Limitati alcoolul care il consumati. Dupa fiecare pahar de alcol consumat incercati sa luati un pahar de apa minerala sau suc de fructe low calories, deoarece daca nu faceti asta aveti toate sansele sa lasati garda jos si sa inhalati si toate chipsurile si alunele din jur, iar asta va aduce un aport de calorii de care nu aveti nevoie. Alcoolul are 7 calorii per gram in comparatie cu proteinele (carne) care au 4 sau cu carbohiratii (paine, paste) care au 4. Deci stati cat mai departe de alcool daca sunteti la o semi dieta.

10. Beti ceai verde. Unele studii spun ca ceaiul verde porneste motorul din interiorul nostru care ne ajuta sa slabim. O fi asa sau nu, important e ca ceaiul verde este benefic pentru organism si nu contine calorii.

Categories: Beauty, Diverse, Low calories

Leave a Reply


Recent posts

Validare anunt bursadedomenii

Posted on aug - 22 - 2016

0 Comment

Salata de hrisca cu...

Posted on apr - 20 - 2016

1 Comment

Paste de malai cu...

Posted on apr - 20 - 2016

0 Comment

Budinca de tapioca cu...

Posted on apr - 20 - 2016

0 Comment